Tí, ktorí radi riskujú | Myslitelia | Ambiciózni | Zásadoví | Zvedaví | Sebavedomí | Odhodlaní | Kreatívni |
Profil žiaka SPEAK ACADEMY predstavuje našu spoločnú filozofiu vzdelávania tým, že načrtáva vlastnosti, ktoré podľa nás s najväčšou pravdepodobnosťou povedú k celoživotnému, vysoko výkonnému vzdelávaniu u študentov.
Chceme, aby naši študenti získali osobné a sociálne interkultúrne kompetencie a predpoklady, ktoré im umožnia prosperovať a prekvitať kdekoľvek na svete.
Atribúty profilu žiaka SPEAK ACADEMY podporujú tento zámer, pretože profil žiaka opisuje vlastnosti, ktoré sa snažíme rozvíjať u všetkých žiakov SPEAK ACADEMY.
To, že si uvedomujeme náš želaný profil žiaka nám umožňuje podniknúť cielené konkrétne kroky na rozvoj týchto žiakov počas ich vzdelávania v SPEAK ACADEMY.
V prvom rade radi riskujú a neboja sa vyjsť zo svojej komfortnej zóny, aby preskúmali nové nápady a perspektívy. Tento dobrodružný duch podnecuje ich cestu sebapoznávania a osobného rastu.
Okrem toho študenti SPEAK ACADEMY sú myslitelia, jednotlivci, ktorí sa zapájajú do kritickej analýzy a reflexie. K výzvam pristupujú so strategickým myslením zvažujúc rôzne uhly pohľadu a potenciálne riešenia. Táto kognitívna bystrosť im umožňuje ľahko sa orientovať v zložitých situáciách.
Ambície sú základný kameň nášho profilu študenta. Naši študenti sú poháňaní túžbou dosiahnuť a vyniknúť vo svojich snahách. Či už ide o akademickú dokonalosť, osobné ciele alebo pozitívny vplyv na komunitu, ambície ich poháňajú vpred a podporujú kultúru neustáleho zlepšovania.
Zásadoví študenti SPEAK ACADEMY sa vo svojom konaní riadia silným morálnym kompasom. Uprednostňujú etické správanie, integritu a zmysel pre zodpovednosť voči sebe a ostatným. Tento záväzok k princípom zabezpečuje komunitu postavenú na dôvere a vzájomnom rešpekte.
Zvedavosť je ďalšia veľmi dôležitá vlastnosť, keďže naši žiaci pociťujú neukojiteľnú túžbu po vedomostiach. Aktívne sa snažia porozumieť svetu okolo seba, múdro sa pýtajú a nadšene prijímajú celoživotné vzdelávanie. Táto intelektuálna zvedavosť poháňa dynamické a pútavé vzdelávacie prostredie.
Sebavedomie je vlastné nášmu profilu študenta. Študenti SPEAK ACADEMY veria vo svoje schopnosti a vedia, že sebadôvera je kľúčovou časťou úspechu. Táto sebadôvera im umožňuje vyjadriť svoje nápady, efektívne spolupracovať a čeliť výzvam s húževnatosťou.
Odhodlanie je hnacou silou úspechov našich študentov. K cieľom pristupujú s odhodlaním a vytrvalo čelia prekážkam. Toto odhodlanie ich poháňa vpred a mení výzvy na príležitosti na rast a úspech.
Kreativita prekvitá v našej komunite študentov. Študenti SPEAK ACADEMY s radosťou prijímajú svoj tvorivý potenciál, využívajú kreatívne myslenie na riešenie problémov a do svojho úsilia prinášajú nové perspektívy. Táto tvorivosť obohacuje ich vzdelávacie skúsenosti a pripravuje ich na svet, ktorý si cení inovácie.
Profil študenta Speak Academy v podstate odráža holistický prístup k vzdelávaniu, vďaka ktorému sa zo žiakov stávajú všestranný jednotlivci vybavení zručnosťami, myslením a vlastnosťami potrebnými na dosiahnutie úspechu v neustále sa vyvíjajúcom globálnom prostredí.
Ako používame náš študentský profil?
Tí, ktorí radi riskujú | Myslitelia | Ambiciózni | Zásadoví | Zvedaví | Sebavedomí | Odhodlaní | Kreatívni |
Integrácia profilu študenta do učebných osnov v SPEAK ACDEMY je premyslený a komplexný prístup zameraný na to, aby sa zo žiakov stali všestranné osobnosti. Takto používame profil študenta v rôznych aspektoch nášho vzdelávacieho programu:
Plán učebných osnov:
Zhoda s vlastnosťami: Každý predmet a vzdelávací modul je navrhnutý tak, aby zahŕňal aspekty, ktoré podporujú rozvoj vlastností žiaka. Hodiny sú vytvorené tak, aby podporovali kritické myslenie, ochotu riskovať, kreativitu a ďalšie vlastnosti z profilu.
Využitie v praxi: Obsah učebných osnov je v kontexte s reálnym svetom, podporuje aplikáciu naučených konceptov v praktických situáciách a povzbudzuje študentov, aby sa pri svojich prístupoch k riešeniu problémov stali mysliteľmi a zároveň, aby boli ochotní riskovať.
Stratégie hodnotenia:
Holistické hodnotenie: Metódy hodnotenia presahujú rámec tradičných skúšok a zahŕňajú holistické hodnotenie schopností študentov. Hodnotenie zahŕňa projekty, prezentácie a spoločné aktivity, ktoré odrážajú vlastnosti žiaka.
Reflexívne hodnotenia: Študenti sú povzbudzovaní k tomu, aby uvažovali o svojom pokroku a raste, zdôrazňujúc nielen akademické úspechy, ale aj rozvoj osobných vlastností, ako je odhodlanie, zvedavosť a kreativita.
Mimoškolské aktivity:
Programy na obohatenie: Naše mimoškolské aktivity, kluby a workshopy sú navrhnuté tak, aby dopĺňali profil študenta. Tieto aktivity poskytujú študentom príležitosti predviesť a ďalej rozvíjať vlastnosti, ako je kreativita, ctižiadosť a sebadôvera.
Príležitosti na vedenie: Študentom sa prideľujú vedúce úlohy a zodpovednosti, čím sa podporuje zásadové správanie a žiaci sú povzbudzovaní k tomu, aby boli ochotní riskovať, keď sú vo vedení.
Profesionálny rozvoj:
Tréning učiteľov: Členovia fakulty sú školení, aby rozpoznali a podporovali vlastnosti z profilu študenta vo svojich vyučovacích metódach. Sedenia ohľadom odborného rozvoja sú zamerané na stratégie, ktoré u žiakov rozvíjajú kritické myslenie, tvorivosť a ďalšie požadované vlastnosti.
Učenie v spolupráci: Učitelia uľahčujú kolaboratívne vzdelávacie podmienky, ktoré povzbudzujú študentov k zdieľaniu nápadov, k tomu, aby riskovali a ku kritickému mysleniu. Tento prístup podporuje rozvoj vlastností z profilu v sociálnom kontexte.
Individuálne vzdelávacie plány:
Personalizované stanovenie cieľa: Žiaci spolupracujú s pedagógmi na vytváraní individuálnych vzdelávacích plánov, ktoré sú v súlade s ich akademickými a osobnými cieľmi. Tento proces podporuje ambície, odhodlanie a reflexiu vlastnej cesty učenia sa.
Spätná väzba a vedenie žiaka: Pravidelné stretnutia, na ktorých žiaci dostanú spätnú väzbu a rady pomáhajú študentom porozumieť do akej miery sú ich snahy v súlade s profilom študenta. Táto opakovaná spätná väzba podporuje neustále zlepšovanie a posilňuje pozitívne správanie.
Kontakt s komunitou:
Učenie sa službe: Projekty komunitných služieb sú súčasťou učebných osnov, podporujú zásadové správanie a vštepujú zmysel pre zodpovednosť voči komunite.
Hosťujúci rečníci a mentori: Prizývanie hosťujúcich rečníkov a mentorov z rôznych oblastí poskytuje študentom vzory a oboznamuje ich s rôznymi perspektívami, čím podporuje zvedavosť a širšie chápanie sveta.
Profil študenta v podstate nie je len súborom ideálov, ale aj vodiacim rámcom, ktorý formuje celú vzdelávaciu skúsenosť v SPEAK ACADEMY a zaisťuje, že žiaci ukončia školu nielen s akademickými znalosťami, ale aj s bohatým súborom vlastností, ktoré ich pripravia na úspech v dynamickom a prepojenom svete.
Ako povzbudíme študentov, aby profil študenta vzťahoval na nich?
Tí, ktorí radi riskujú | Myslitelia | Ambiciózni | Zásadoví | Zvedaví | Sebavedomí | Odhodlaní | Kreatívni |
Počas vzdelávania sú žiaci SPEAK ACADEMY povzbudzovaní, aby uvažovali o profile študenta a videli jeho súčasť vo všetkom, čo robia. Preformulovanie aspektov profilu na sériu výrokov v prvej osobe umožňuje, aby sa o vlastnostiach diskutovalo v triedach spôsobom, ktorý podporuje hlboké porozumenie a chápanie.
Tí, ktorí radi riskujú:
Prijímam výzvy, ktoré ma dostávajú von z mojej komfortnej zóny, ochotne riskujem, aby som objavil nové možnosti.
Učím sa z prekážok a vnímam ich ako príležitosti na osobný a akademický rast.
Mysliteľ:
Neustále zdokonaľujem svoje schopnosti kritického myslenia analyzovaním informácií z viacerých perspektív.
Plánujem svoj prístup k úlohám a hľadám efektívne a strategické riešenia.
Vyjadrujem svoje ciele, čím podporujem proaktívne myslenie vo svojich akademických a osobných aktivitách.
Ambiciózny:
Stanovujem si ambiciózne ciele, ktorými sa usilujem o dokonalosť v akademickom aj osobnom živote.
Aktívne vyhľadávam príležitosti na rozvoj, som pri tom poháňaný odhodlaním dosiahnuť a prekonať svoje vlastné očakávania.
Zásadový:
Dodržiavam silný morálny kódex a robím rozhodnutia na základe etických úvah a integrity.
Preberám zodpovednosť za svoje činy a vytváram prostredie dôvery a rešpektu v rámci komunity.
Zvedavý:
Svoju prirodzenú zvedavosť podporujem kladením otázok, hľadaním informácií a skúmaním nových nápadov.
Aktívne sa zapájam do neustáleho vzdelávania, ku každej skúsenosti pristupujem s otvorenou mysľou a túžbou po porozumení.
Sebavedomý:
Verím vo svoje schopnosti a rozprávam s istotou.
Uznávam sebavedomie pri spolupráci, komunikácii a keď človek čelí výzvam. Umožňuje mi to efektívne prispievať do učiacej sa komunity, ktorej som súčasťou.
Odhodlaný:
K cieľom pristupujem s neochvejným odhodlaním a vytrvalo čelím prekážkam.
Prekážky vnímam ako príležitosti na učenie a rast, pričom na ceste za vzdelaním nasmerujem svoju húževnatosť na prekonávanie prekážok.
Kreatívny:
Využívam svoj tvorivý potenciál, aby som mohol pristúpiť k problémom s inovatívnymi riešeniami.
S nadšením prijímam spôsob myslenia, kde sa cení nápaditosť a podporuje kreativita v akademických ako aj súkromných aktivitách.
Comments